Aan alles komt een eind

25 november 2019 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Dora: We zijn gisteravond weer veilig in Nederland aan gekomen na een vermoeiende lange zit in het vliegtuig. Pijn in de kont, en de benen, want je kan je niet lekker bewegen. En dat was voor ons afzien want we hebben onze laatste dag in ons Resort na een heerlijk lux ontbijt met alles er op en er aan (er was geen nee te koop) ons buik vol gegeten. Toen nog wat gehamsterd voor in het vliegtuig op de ons inmiddels bekende manier. We hoefden pas om een uur uit te checken zodat we nog tijd genoeg hadden om door het resort te lopen en te zwemmen in ons privé zwembad want ze hadden ons onder gebracht in de royal village van de Wadi Rum. Daarna hebben we door alle leuke straatjes gelopen die ze allemaal een naam hadden gegeven van gebieden in Jordanie. We hebben daar nog de laatste foto,s gemaakt en daarna jammer voor ons moesten we toch weg. We werden door de zus van Sharon afgehaald en ik heb nog bij Angelique geslapen en wordt zo door een jarige Sharon (gefeliciteerd met je ? verjaardag) naar huis gebracht. En dat is dan het einde van een schitterende reis. Ik heb de meisjes al een keer bedankt maar doe het nog een keer.

DANK JULLIE WEL.

1. Petra Voskamp:
    Welkom thuis Dora!!!
    Je hebt een medaille verdiend💪🏻!
    Gefeliciteerd met je verjaardag Sharon.
    En Angelique super dat jullie dit met je moeder ondernomen hebben!
    Nu lekker nagenieten ☕️.
    Groetjes Petra
  2. T Leemeijer:
    25 november 2019
    Fijn dat jullie weer veilig thuis. We hebben genoten van jullie mooie verslagen. Wat een geweldige vakantie! Er komt vast een fotoboek van. Misschien kunnen we dat 16 januari bewonderen en nog eens genieten van de verhalen. En voor Dora🏅🔝😘
  3. Ania:
    Lieve Sharon, Gefeliciteerd met je verjaardag! 🎉🎊🎈
    Jammer dat de mooie verhalen afgelopen zijn , ik heb echt van genoten!
    Fijn dat jullie weer thuis zijn, gezond en veilig 😊
    Ik ga zo met Beertje bij Dora langs, we hebben haar gemist ❤️
  4. Anita:
    25 november 2019
    Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt en bedankt dat we mee mochten genieten. Welkom thuis, nu lekker na genieten van deze bijzondere reis. Lekker uitrusten en voor Sharon, van harte gefeliciteerd. Groetjes Chris en Anita
  5. Truus en Jomie:
    26 november 2019
    Lieve alledrie,
    Ook wij hebben genoten van jullie verhalen van de mooie reis.
    Foto's bekeken..... fantastische indruk van een mooi en interessant land.
    Nu weer veilig thuis. Uitrusten en Nagenieten natuurlijk !
    Bedankt voor de verslagen.