Eind bestemming

23 november 2019 - Dead Sea, Jordanië

Dora: Van morgen om 6 uur ging weer de wekker want we hadden wel weer een reis voor de boeg. Op naar ons laatste hotel aan de dode zee waar we ons erg op verheugden, vooral om een lekkere douche te nemen want die was niet geweldig in het laatste hotel. De reis ging voorspoedig, Sharon ging weer als een trein, berg op en berg af,onderweg nog een theetje gedronken bij een leuk tentje boven op een berg, totdat we afdaalden naar de dead see vallei en we bij het Mövenpick hotel aankwamen. En toen wist ik niet wat ik zag, het was even een WoW moment, mijn mond viel open zo mooi en zo lux, dat heb ik van mijn leven nog nooit gezien zoveel luxe. Het is een hotel voor de rijken der aarde en daar mogen wij dan even aan ruiken.  Ik voel me net de queen van Arabia. Ik ben ook super blij dat ze dit hebben uitgezocht. Dank zij de creditkaart, wij zien later wel wat de schade is voorlopig is het genieten. Eerst hebben we wat gegeten want ons winkeltje was leeg dus daar viel niks meer te halen. We knipperden even met de ogen van de prijzen maar ons motto van vandaag was geniet,en morgen zien we verder. Daarna werden we met een elektrisch auto naar onze kamers gebracht waar we uit onze koffer gauw onze zwemkleding haalden.Het  doel was dobberen in de dode zee. Wat een ervaring, en wat een lol hebben we gehad. We werden daarna helemaal ingesmeerd door een aardige jongeman met modder die moest opdrogen, dat is goed voor de huid, en daarna weer de zee in. We hebben een prachtige zonsondergang gezien , om 5 uur is het hier donker aan het worden,en moest iedereen het water uit. Nadat we gedoucht hadden en weer helemaal spic en span waren zijn we uit eten gegaan.In dit grote hotel zitten verschillende restaurantjes, wij hebben voor de Italiaan gekozen want de kip met rijst of met frietjes kwam onze neusgaten uit. Wij missen echt onze groenten. Dus werd het spaghetti bolognese en Sharon iets met een garnaal. Lekker appeltaart met ijs toe. En dan is het nu bed tijd want na zo,n dag ben je toch wel moe.😴😴😴😴😴😴 maar morgen kunnen we het rustig aan doen,we vliegen pas om half vijf terug en dan kunnen we terug zien op een geweldige reis. En dank ik mijn lieve meiden dat ze me zo hebben verwend en bezorgd voor me waren. Het was de reis van mijn leven.😻😻😻

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. T Leemeijer:
    23 november 2019
    Nog even relaxen. Goede terug reis.
  2. Ania:
    23 november 2019
    Geweldig!! Wat een ervaring en z'n luxe hebben jullie echt verdient!
    Jullie leken wel drie zwarte pieten daar aan de dode zee 😆
  3. Truus en Jomie:
    23 november 2019
    Wat hebben jullie heel veel gezien, gedaan en beleefd. Een fantastische reis !!
    Nu nog een lekker ontbijtje in het mooie hotel, een gezellige dag nog met z'n drietjes
    en een hele goede en voorspoedige terugreis. Groetjes en dikke knuffel !!
  4. Gabrie:
    24 november 2019
    Super reis hebben jullie gemaakt!
  5. Petra Voskamp:
    24 november 2019
    Lieve Andosha, lijkt wel een droom😍.
    Fijn dat we mochten mee genieten.
    Van deze super fantastische reis!

Nu gauw naar huis om ‘t fotoboek te maken. 😅
  6. Annie Zwart:
    24 november 2019
    Hou Dora, Angelique en Shaz ik heb na Annie ook mooi 🙂 mee gekeken van jullie prachtige vakantie in Jordanië en het zag er allemaal prachtig uit met enorm mooie plekken en oude culturen. Dora fysiek heb jij ook een super prestatie geleverd en petje af daar voor. Een goede reis naar huis en we spreken elkaar groetjes van Annie en Willem
  7. Diny:
    25 november 2019
    Wauw, sjiek de fraps zo' n hotel! Heerlijk na alle stoffigheid!
    Wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt! En wat een vitaliteit en volharding dames🙄
    26petten af voor moeder Dora👌
    Dat wordt hevig afkicken thuis...