Angelique ,Sharon en Dora in Bella Italia

26 juli 2022 - Hellevoetsluis, Nederland

We zijn 2 jaar verder en hebben een nieuw reisplan. Door Corona zijn onze plannen veranderd. We zouden naar IJsland gaan en hadden de reis al helemaal rond, maar alles is daar zo duur geworden dus dat wordt het niet. Toen hadden we bedacht Ierland ook die was al goed gepland, maaaar door hoe het op Schiphol gaat willen Sharon en ik liever niet vandaar vertrekken. Dus moesten we onze plannen weer veranderen. We vertrekken nu vanaf Rotterdam naar het mooie Italië en gaan naar Bergamo daar staat een auto voor ons klaar. We maken een leuke rondreis en gaan terug van Perugia waar we de auto weer inleveren.

1. Truus en Jomie:
    27 juli 2022
    Wat leuk dat jullie ons weer laten delen in jullie reis door Italie.
    Heel veel plezier gewenst hoor....en dikke💋 voor alle drie.
    Doe wel voorzichtig.!!!!!
    Truus en Jomie
  2. Gabrie:
    27 juli 2022
    Leuk om weer mee te reizen met jullie!
  3. Marijn:
    Benieuwd naar jullie reisverhaal in dat cultuurland,alvast een goede vlucht van Rotterdam
  4. Riet:
    27 juli 2022
    Zo,gister geploeterd met al die plaatjes,begreep er niks van,maar toch resultaat,ben op de hoogte van jullie besluit,verheug me op jullie reisverslag,sukses liefs riet
  5. Nel krijnsen:
    23 augustus 2022
    Hoe leuk om dit weer te lezen heel veel plezier op jullie trip