Ontspannen dagje tussendoor 😎

4 september 2022 - Cesena, Italië

Sharon: Vanuit Padua een lange rit gemaakt richting Ravenna die niet zo spannend was als eerdere ritten, deze ging gewoon dwars door het platte landschap met enorm veel rotondes en flitsers🤪
Wel een aantal lagunes gezien met flamingo’s waar we helaas niet konden stoppen voor een paar leuke foto’s. Vóór Ravenna toch eerst even gestopt in Lido di Spina toen we de eerste tekenen van water zagen 😍 daar een verfrissend glas van een soort  ijskoffie genomen, erg lekker! En natuurlijk even de voetjes in t water💦 !
Ravenna centrum bleek afgesloten, waarom is nog steeds een raadsel, daarvoor is ons Italiaans helaas niet goed genoeg😆 de Marina di Ravenna had veel weg van wat wij Scheveningen noemen en daar konden we de gelati niet weerstaan.
Vanaf de Marina di Ravenna was het gelukkig niet ver meer naar onze volgende bestemming, weer een Agriturismo, deze keer een appelgaard….met zwembad!!! 😍🙏🥰🏊🏽‍♂️ dus besloten om een heerlijk rustig middagje in het water te spartelen, zelf Dora in the pool, en daarna te gaan genieten van wat tot nu toe toch wel de beste pizza van deze vakantie was (ja echt, beter dan de eerdere van in ons Miramonti hotel in de bergen😅).

1. Sharon:
    5 september 2022
    Wat een heerlijke verhalen en foto’s. Grote pizza’s wel.. 😅 Maar gelukkig smaken ze goed. Geniet van de laatste daagjes!